خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

برگومی: شاید اینتر به خاطر اریکسن، قهرمانی سری آ نشود!

برگومی: شاید اینتر به خاطر اریکسن، قهرمانی سری آ نشود!
جوزپه برگومی: شاید اینتر به خاطر اریکسن، قهرمانی سری آ را از دست دهد!

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر اصلا حال و روز خوبی در این تیم ندارد و حالا با انتقاد اسطوره نراتزوری مواجه شده است

کریستین اریکسن، هافبک 28 ساله دانمارکی که در ژانویه 2020 به اینتر پیوست، نتوانست در ترکیب آنتونیو کونته جایگاه ثابتی به دست آورد و احتمال جدایی او از نراتزوری بالاست.

پس از بازی اینتر و بولونیا، چهره غمگین اریکسن حین ورود به زمین در دقیقه 91 بازی، سوژه رسانه ها شد و در همین راستا رسانه ها به سراغ جوزپه برگومی، کاپیتان اسبق اینتر رفتند تا نظر او درباره اریکسن را بدانند.به گزارش طرفداری، جوزپه برگومی در مصاحبه با اسکای ایتالیا در خصوص وضعیت اریکسن در اینتر گفت:

برای من، اریکسن موضوع سختی جهت صحبت کردن است. همیشه معتقد بودم که اریکسن یک قهرمان نیست، بلکه یک بازیکن خوب است که مناسب بازی در سری آ و ترکیب آنتونیو کونته نیست. تعویض او در دقیقه 91؟ نمی خواهم در خصوص این مسئله صحبت کنم چون اطلاعی از شرایط ندارم. این را می دانم که اینتر برای کمک به جا افتادن اریکسن، وقت و حتی شاید قهرمانی سری آ را از دست داده است. با استفاده از اریکسن در پست هافبک تهاجمی، کونته قابلیت هایی از لائوتارو مارتینز را از دست داد. او پس از مدتی دست از بازی دادن اریکسن کشید و دوباره به سیستم 2-5-3 برگشت.

برچسب‌ها: اینتر میلان برگومی جوزپه برگومی اریکسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

157 شبدر سیاه (ح)1399/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi