خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

یونایتد با ۱۵ میلیون یورو به دنبال جذب وینگر رئال

یونایتد با ۱۵ میلیون یورو به دنبال جذب وینگر رئال
به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز بازیکنی است که هواداران لوس بلانکوس انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد او مطرح کرده‌اند و حتی بسیاری معتقد هستند که او در حد و اندازه‌های تیمی همچون رئال مادرید نیست. با این وجود زین الدین زیدان نشان داده که علاقه زیادی به سبک بازی وی دارد.
سرمربی فرانسوی حتی در این فصل با توجه به مصدومیت های دنی کارواخال از واسکز به عنوان دفاع راست استفاده کرده و بعضاً این بازیکن اسپانیایی نمایش های قابل قبول و کم اشتباهی از خود ارائه داده است.
با این وجود لوکاس واسکز تنها تا پایان فصل جاری با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و با وجود زمزمه هایی که در رابطه با تمدید او با کهکشانی ها مطرح شده، هنوز هیچ چیزی در این رابطه مشخص نیست.
در همین ارتباط دیفنساسنترال مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد واسکز را به خدمت بگیرد. این منبع ادعا می‌کند که باشگاه انگلیسی می خواهد از شرایط موجود استفاده کنند و وینگر اسپانیایی را با 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد. از طرفی رئال مادرید نیز ترجیح می‌دهد که در صورت قطعی شدن جدایی این بازیکن،او را در ژانویه به فروش برساند تا از انتقال رایگان او در تابستان جلوگیری کند.

برچسب‌ها: واسکز منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

37 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi