خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

اخراج دروازه بان ذخیره یوونتوس مقابل تورینو

اخراج دروازه بان ذخیره یوونتوس مقابل تورینو
کارلو پینسولیو به خاطر طعنه زدن به دنیله اورساتو، از روی نیمکت یوونتوس اخراج شد

کارلو پینسولیو، دروازه بان 30 ساله یوونتوس، چهارمین فصل حضورش به عنوان دروازه بان سوم این تیم را سپری می کند و طی این مدت فقط سه بار در بازی های رسمی برای یوونتوس به میدان رفته است.

به نقل از توتو اسپورت، کارلو پینسولیو که در شادی های پس از گل بازیکنان یوونتوس خیلی پرشور و فعال است، پس از گل پیروزی بخش لئوناردو بونوچی در دقیقه 88 دیدار برابر تورینو با کارت قرمز دنیله اورساتو از نیمکت ذخیره ها اخراج شد. برای خیلی بینندگان تلویزیونی سوال پیش آمد که دلیل اخراج کارلو پینسولیو چه بوده است که حالا مشخص شده طعنه او به داور بازی، دلیل اخراجش بوده است. طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، کارلو پینسولیو پس از گل تعیین کننده بونوچی خطاب به داور فریاد زد:

این گل را هم مردود کن
چند دقیقه پیش، خوان کوادرادو با شوتی از راه دور دروازه تورینو را باز کرده بود اما به خاطر حضور لئوناردو بونوچی در شرایط آفساید، دنیله اورساتو گل کوادرادو را مردود کرد و به همین خاطر، پینسولیو به داور طعنه زد.

برچسب‌ها: کارلو پینسولیو یوونتوس تورینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

85 Juventusfc1399/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi