خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

محرمی:این فرصت را پیدا کردم تا توانایی های خود را نشان بدهم

محرمی:این فرصت را پیدا کردم تا توانایی های خود را نشان بدهم
صادق محرمی در دیدار مقابل الجزیره برای شصت و چهارمین بار و البته آخرین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. این بازیکن در ۴۳ دیدار لیگ برتر، ۱۸ دیدار آسیایی، ۲ بازی جام حذفی و یک دیدار سوپرجام با پیراهن سرخ به میدان رفت و دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرجام کسب کرد.

مسیر موفقیت برای صادق محرمی با حضور برانکو ایوانکوویچ در راس کادر فنی پرسپولیس ایده‌ال پیش رفت؛ او پس از درخشش در ملوان بندرانزلی و پایان خدمت سربازی، جذب پرسپولیس شد و پس از کنار زدن رقبایی نظیر رامین رضائیان و حسین ماهینی، بازیکن ثابت سمت راست خط دفاعی پرسپولیس شد و راه فوتبال اروپا را در پیش گرفت.

این مدافع اهل هشت‌پر طالش طی سه سال گذشته برای تیم های اول و دوم دینامو زاگرب بازی کرده و مدتی هم در لوکوموتیو زاگرب دیگر تیم مهم پایتخت کرواسی و بزرگترین شهر این کشور بازی کرده و حالا در دو بازی اخیر به انتخاب اول اسکوچیچ در سمت راست خط دفاعی هم بدل شده است.

شبکه “آر تی ال” اخیرا در گزارشی به شرایط صادق محرمی مدافع ملی پوش تیم فوتبال دیناموزاگرب پرداخته و او را در شمار بازیکن های خوب تاریخ باشگاه معرفی کرده ؛ بازیکنی که مانند سایر بازیکنان ایرانی، بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد و نمایشی که مقابل فاینورد در لیگ اروپا ارائه کرده، بیشتر از گذشته نگاه‌ها را به سمت خودش بازگردانده است.

مدافع راست سابق پرسپولیس در مصاحبه ای که انجام داده، اینطور حرف‌هایش را آغاز می‌کند:

« من روزهای بسیار سختی را در اینجا سپری کرده‌ام ولی سرانجام این فرصت را پیدا کردم تا توانایی های خودم را نشان بدهم.»

او سپس در مورد حضور مامیچ به عنوان سرمربی جدید تیم پرداخت و ادامه داد:

« وقتی مربی آمد من این حس را داشتم که او به من شانس و اعتماد به نفس می دهد. داشتن اعتماد به نفس برای فوتبالیست بسیار ضروری است. وقتی این را بدانید که مربی به شما اعتماد دارد، راحت تر کار خواهید کرد.»

صادق محرمی در مورد کار کردن با مربیانی نظیر دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ توضیح داد:

« اسکوچیچ در حال حاضر مربی تیم ملی فوتبال ایران است. او خیلی به من کمک کرده است. همینطور برانکو ایوانکوویچ به من خیلی کمک کرد تا بتوانم خودم را بهبود بدهم.»

دیناموزاگرب در لیگ اروپا توانست بالاتر از تیم های وولفسبورگ، فاینورد و زسکا مسکو به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. محرمی در واکنش به این سوال که رویاپردازی و ماجراجویی دینامو تا چه مرحله ای ادامه پیدا خواهد کرد، افزود:

« با وجود اینکه تیم های خوبی در گروه ما بودند، نتایج خوبی در مرحله گروهی گرفتیم. ما باید عملکردی که داشتیم را ادامه بدهیم. ما نتایج فوق العاده ای گرفته ایم ولی باید به همین روند ادامه دهیم.»

سوال بعدی در مورد مخاطبان صادق محرمی در اینستاگرام بود. بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه این موضوع به هیچ وجه برایش اهمیتی ندارد، ادامه داد:

« این موضوع اصلا برایم مهم نیست. مردم در ایران فوتبال را خیلی دوست دارند و بازیکنانی که در تیم های اروپایی بازی می کنند را دنبال می کنند.»

برچسب‌ها: صادق محرمی دینامو زاگرب پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

149 Soshiyant21399/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi