خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,214

رئال ثابت کرد؛ مهم چگونه تمام کردن است

رئال ثابت کرد؛ مهم چگونه تمام کردن است
رئال مادرید شب گذشته ماموریت خود را به بهترین شکل انجام داد و با برتری 2-0 بر گلادباخ توانست راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. با تساوی اینتر و شاختار، کهکشانی ها صدر جدول را نیز تصاحب کردند و قطعا قرعه ای ساده تر در دور بعد نصیب شان می شود.

هر دو گل رئال را کریم بنزما با ضربات سر به ثمر رساند. یکی روی سانتر لوکاس واسکز و دومی نیز روی ارسال عالی رودریگو گوئوس.
رودریگوی 19 ساله در پایان بازی گفت:« خوشحالم که صعود کردیم و مهمتر اینکه صدرنشین شدیم. صعود هدف اول بود و باید بگویم مهم نیست چطور شروع می کنید، مهم این است چگونه تمام می کنید. خوشحالم چون رئال حالا جایی است که باید باشد.»
تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال هم گفت:« شکست هفته قبل در زمین شاختار کار را برای مان دشوار کرد ولی برابر تیم خوب گلادباخ توانستیم برنده شده و صعود کنیم. دو برد متوالی برابر اینتر هم نقش مهمی در این صعود داشت. فکر می کنم امشب بهترین بازی فصل مان را انجام دادیم. دو گل زدیم و شانس های زیادی هم برای افزایش گل های مان داشتیم.»

برچسب‌ها: رئال مادرید رودریگو کورتوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

121 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi