خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

وقتی مصدومیت‌ دست از سر استقلال بر نمی‌دارد

وقتی مصدومیت‌ دست از سر استقلال بر نمی‌دارد
استقلال در چند فصل اخیر همواره مصدوم های زیادی داشته است و مصدومیت بازیکن های این تیم کم نبوده است.

به گزارش فوتبالی، در طی چند فصل گذشته و بعد از بروز مصدومیت بازیکنان استقلال برخی پیکان انتقاد را سمت مدیران این تیم می گرفتند که زمین تمرین مناسبی برای تیم فراهم نمی کنند و برخی دیگر از کادر فنی و پزشکی آبی ها شاکی بودند اما نکته روشن در این میان این است که استقلالی ها در مقاطع حساس به دلیل مصدومیت بازیکنان تاثیر گذارشان در نتیجه گیری با مشکل مواجه شده اند.

استقلال در لیگ هفدهم، هجدهم، نوزدهم و حالا در لیگ بیستم بسیار بد شانس بوده است و مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم همواره برای کادر های فنی مختلف مشکل ساز بوده است. از داریوش شجاعیان، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، وریا غفوری، میثم تیموری و... می توان به عنوان بازیکنانی نام برد که طی چند فصل گذشته و فصل جاری دچار مصدومیت های پی در پی شده اند.

حالا در لیگ بیستم آبی ها زیر نظر محمود فکری لیگ را با از دست دادن ۵ امتیاز آغاز کرده اند و ماحصل آنها از ۴ بازی ۲ برد برابر مس رفسنجان و ماشین سازی، تساوی برابر پیکان و شکست برابر فولاد خوزستان بوده است. اما حالا بالا رفتن تعداد بازیکنان مصدوم نگرانی هواداران و اعضای کادر فنی این تیم را در آستانه بازی با صنعت نفت بالا رفته است. مصدومیت سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی در چند هفته گذشته به اندازه کافی برای استقلال مشکل ساز شده بود و حالا مصدومیت وریا غفوری در تمرین روز گذشته استقلال و مصدومیت مسعود ریگی و آرش رضاوند در بازی با پیکان کار را برای فکری پیچیده تر هم خواهد کرد.

برچسب‌ها: استقلال مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 Esteghlal Fc‌1399/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi