خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

رکورد جوانان لیورپول در شب صعود در آنفیلد

رکورد جوانان لیورپول در شب صعود در آنفیلد
کرتیس جونز و نکو ویلیامز‌، دو جوان زیر 20سالی که پیروزی لیورپول مقابل آژاکس با همکاری آنها بدست آمد موفق شدند یک رکورد تاریخی برای لیورپول به ثبت برسانند.

درحالیکه لیورپول دیشب در خانه اش آنفیلد آژاکس را 1-0 شکست داد و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کرد تنها گل لیورپول در این بازی با همکاری کرتیس جونز و نکو ویلیامز به ثمر رسید که هر دو ستاره‌های زیر بیست سال لیورپول هستند.

در دقیقه 58 بازی دیشب سانتر نکو ویلیامز در تیر دوم به کرتیس جونز رسید تا او دروازه آژاکس را باز کند. این اولین بار بود که دو بازیکن زیر 20سال در لیگ قهرمانان اروپا در گلزنی برای لیورپول نقش بازی می کردند. این دو جوان زیر 20سال که موفق به ثبت این رکورد تاریخی شدند در روزهایی که تیم شان بخش اعظم بازیکنان بزرگش را به دلیل مصدومیت از دست داده مرسی سایدی ها را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رساندند.

کرتیس جونز 19ساله با گلی که دیشب زد حالا سومین بازیکن جوان تاریخ لیورپول است که در رقابتهای اروپایی برای این تیم گلزنی کرده است. تنها کسانی که با سنی کمتر از او در اروپا گلزنی کرده اند دیوید انگاگ و ترنت الکساندر آرنولد بوده اند.

برچسب‌ها: لیورپول لیگ قهرمانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 تهران مادرید 20 (ح)1399/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi