خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

محرم دوست داشتنی؛ قهرمانی در سن 38 سالگی

محرم دوست داشتنی؛ قهرمانی در سن 38 سالگی
به گزارش "ورزش سه"، امروز تمرین تیم سپاهان تحت الشعاع ورود سرمربی به سن 38 سالگی بود؛ مربی آرامی که با وجود درخواست های متعدد نتوانست مانع از کیک مالی صورتش توسط بازیکنان شود.
کادوی تولد به سرمربی سپاهان چه بود؟ آنها مصمم شدند فردا با شکست سایپا در هفته چهارم لیگ برتر به محرم نوید کیا کادو بدهند و البته باید به این نکته اشاره کرد کار سخت است چون سایپا یک تیم سختکوش است و در یکی دو فصل اخیر با هدایت ابراهیم صادقی بارها و بارها حریفان بزرگ را متوقف کرده است. سپاهان بعد از شکست در هفته نخست با کسب دو برد پی در پی خیلی زود خود را پیدا کرد و حالا می تواند به عنوان مدعی قهرمانی به مسیر ادامه دهد.
محرم امروز نه به بهانه تولد و کیک مالی صورتش بلکه از در اختیار داشتن هدایت چنین تیمی در اولین فصل سرمربیگری و شاید بهتر است بگوییم مربیگری خرسند است چرا که می تواند ماجراجویی دوران بازیگری اش را اینبار روی نیمکت ادامه دهد؛ او نگران حضور تماشاگران سپاهان روی سکوهای استادیوم نقش جهان نیست چون در شهر که قدم می زند آنها را کم و بیش می بیند. آنها تک به تک محرم را دوست دارند. مربی ای که در دوران بازیگری هر گاه به میدان می رفت با پاس های بدون نقصش سپاهان را به اوج می رساند و حالا این تفکراتش است که می تواند سپاهان را به دوران قهرمانی باز گرداند.
او اگر در سن 38 سالگی به جام قهرمانی لیگ برتر برسد یک اتفاق بزرگ را به همراه شاگردانش جشن خواهد گرفت؛ این جنس دوست داشتن نشان می دهد محرم در سپاهان محبوب است. البته این تولد بهانه ای شد که محرم کمی از حالت سکوت خارج شود و از ته دل بخندد. بازیکنی که دوران بازیگری خاص بود و امروز در قامت مربی هم خاص است. او در کنار زمین فریاد نمی زند اما تیمش با همه وجود در پی برد است.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان محرم نویدکیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 ⭐ Fc Taha ⭐1399/09/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi