خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

بازگشت راموس و کارواخال؛ نفس راحت زیدان

بازگشت راموس و کارواخال؛ نفس راحت زیدان
سرخیو راموس پس از مصدومیت در بازی اسپانیا و آلمان نتوانسته در بازی های رئال مادرید حاضر باشد و تیم از غیبت او بسیار ضربه دیده است. رئال به آلاوس و شاختار باخته و وضعیتش در لالیگا و لیگ قهرمانان مثبت نیست.

خبر خوب امروز برای زیدان و رئالی ها بازگشت سرخیو راموس و دنی کارواخال به تمرینات بود. یک هفته پیش، زین الدین زیدان خبر از مصدومیت کارواخال داد اما او امروز توانست انفرادی تمرین کند.

نه راموس و نه کارواخال به بازی شنبه برابر سویا نخواهند رسید و هدف، رساندن هر دو به بازی حساس شش روز دیگر برابر گلادباخ است. دیداری که رئال باید ببرد تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. البته با تساوی و در صورت پیروزی اینتر بر شاختار هم رئال صعود می کند.

اگر بازی با گلادباخ روز شنبه بود، احتمالا سرخیو راموس برای حضور در این بازی ریسک می کرد ولی الان زیدان قصد ریسک کردن روی کاپیتان خود را ندارد.

در تمرین امروز، لوکا یوویچ پس از منفی شدن تست کرونایش شرکت کرد و از مصدومان نیز آلوارو اودریوسولا توانست در تمرین گروهی حاضر شود. کریم بنزما نیز بدون مشکل تمرین کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید راموس کارواخال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi