خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

چرا پرز از اخراج فوری زیدان منصرف شد؟

چرا پرز از اخراج فوری زیدان منصرف شد؟
رئال مادرید سه شنبه شب شکست بدی را تجربه کرد. تیم تحت هدایت زیدان تنها به یک برد برابر تیم نه چندان قدرتمند شاختار نیاز داشت تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود اما پس از یک نیمه اول خوب که شانس های زیادی برای گلزنی داشت، در نیمه دوم روی یک اشتباه فردی دروازه اش باز شد و سپس در هم فرو ریخت.

پس از این شکست اکنون زمزمه های برکناری زیدان به گوش می رسد. رئال اگر هفته بعد نتواند از سد گلادباخ گذر کرده و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود، اخراج زیدان قطعی خواهد بود طبق ادعای کادنا سر، فلورنتینو پرز رئیس رئال برنامه ای برای اخراج زیدان پیش از بازی بازی حریف آلمانی ندارد چرا که بازی حساس برابر سویا در پیش است و مهمتر از همه نام و اعتبار زیدان و مقبولیت او در رختکن باعث شده تا از برکناری فوری او جلوگیری شود.

کادنا سر ادعا کرده است که پرز در ابتدا قصد برکناری فوری زیدان را داشت اما پس از گذشت ساعاتی از بازی منصرف شده است. زیدان همچنین خوش شانس بوده که امسال بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود در غیر این صورت فشار هواداران شاید زودتر کار او را تمام می کرد و کار پرز برای تصمیم گیری را نیز راحت تر.»

برچسب‌ها: رئال مادرید زیدان پرز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi