خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

منچستر آماده فروش رومرو با نصف قیمت

منچستر آماده فروش رومرو با نصف قیمت

نشریه «سان» انگلیس خبر داد باشگاه منچستر یونایتد آماده است تا سرجیو رومرو، دروزاه بان آرژانتینی اش را در زمستان به نصف قیمت بفروشد.

گلر سابق تیم ملی آرژانتین بعد از قرار گرفتن در جایگاه گلر سومی در لیست شیاطین سرخ به دنبال جدایی از این تیم است. منچستر یونایتد در تابستان گذشته برای فروش این گلر 5 میلیون پوند می خواست ولی اکنون در زمستان حاضر است با نصف قیمت تابستان یعنی 2.5 میلیون پوند این بازیکن را بفروشد.

رومرو قراردادش با منچستر یونایتد تابستان آینده به پایان می رسد ولی بندی در قرارداد این گلر وجود دارد که می تواند قراردادش را تمدید کند و همان دستمزد سابق را دریافت کند.

سران باشگاه منچستر یونایند اکنون به صورت هفتگی دستمزد 575 هزار پوند را به رومرو به همراه دخه آ و هندرسون دو گلر دیگر تیم پرداخت می کنند. شیاطین سرخ به دنبال کاهش دادن این مبلغ است و می خواهد رومرو را بفروشد.

رومرو در سال 2015 به منچستر یونایتد پیوست ولی در این مدت نتوانست با دخه آ برای رسیدن به جایگاه گلر اولی رقابت کند و غالبا دروازه بان دوم و نیمکت نشین بود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد سرخیو رومرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 ♡fc Dehdari♡ (ح)1399/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi