خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

مربی سپاهان: تعطیلات ۲ هفته‌ای لیگ‌برتر به سود تیم ما بود

مربی سپاهان: تعطیلات ۲ هفته‌ای لیگ‌برتر به سود تیم ما بود
به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری مجازی قبل از بازی با تیم آلومینیوم اراک افزود: این تعطیلات سبب شده تا بتوانیم روی مسائل تاکتیکی و روانی بازیکنان کار کنیم و بتوانیم در رقابتهای بعدی گامهای خوبی برداریم.
وی خاطرنشان کرد : تیم سپاهان در فصل قبل فراز و فرودهای زیادی داشت و سهمیه آسیا را از دست داد و منبعد گامهای موفقیت را بر می دارد.
وی تصریح کرد: با این حال در فصل جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته و هدایت محرم نویدکیا تجزیه و تحلیل خوبی بر روی تیم ها و بازیکنان داشتیم.
مرزبان افزود: بعد از شکست دیدار نخست در این ۲ هفته روی مسائل تاکتیکی بازیکنان کار کردیم و شرایط خوبی داریم و برای پیروزی تلاش خود را خواهیم کرد.
مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه محرم نویدکیا زمانی هم که فوتبال بازی می کرد در زمین مربی خوبی بود اظهارداشت: کادر فنی سپاهان ارتباط خوبی با هم دارند و هر کدام با مدیریت قوی نویدکیا همکاری خوبی داریم.
وی با اشاره به اینکه بدون حضور هواداران فوتبال لذتی ندارد ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این شرایط تغییر کند، چون سپاهان بخش بزرگی از افتخارات و قهرمانی هایش را مدیون آنهاست.
مرزبان تصریح کرد: سپاهان بازیکنان با کیفیتی دارد و بازیکنان جوان این تیم آینده خوبی خواهند داشت.
دیدار تیم های فولادمبارکه سپاهان و آلومینیوم اراک از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور فردا پنجشنبه از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان علی رضا مرزبان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

76 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/28

پرستو پروازمشهد: عالیه تشکر خسته نباشید

4 آذر (19:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi