خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

تبریک تولد دیوید بکام برای پل اسکولز

تبریک تولد دیوید بکام برای پل اسکولز
خبرگزاری فوتبالی - پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، به تازگی 46 ساله شد. او در منچستریونایتد با دیوید بکام هم باشگاهی بوده است و به همین مناسبت، بکام با انتشار تصویری از خودش در کنار هم باشگاهی‌ سابقش، تولد او را تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، پل اسکولز از جمله بازیکنانی است که تنها در یک باشگاه در دوران حرفه‌ای خود توپ زده‌اند. در واقع پل اسکولز از سال 1993 تا 2013 در جمع شیاطین سرخ بود و برای منچستریونایتد بازی می‌کرد. البته این بازیکن در رده های پایه و آکادمی تیم دیگری بود و محصول آکادمی منچستریونایتد به حساب نمی‌آید. دیوید بکام هم بین سال‌های 1992 تا 2003 در جمع شیاطین سرخ بود و در آن زمان با پل اسکولز هم‌باشگاهی بود و پس از آن راهی رئال مادرید شد.

اکنون که تولد 46 سالگی پل اسکولز است، دیوید بکام با انتشار این تصویر در بخش استوری‌های خود در اینستاگرام برای اسکولز نوشته است:" تولدت مبارک رفیق" او در استوری بعدی خود ویدیویی از اسکولز منتشر کرده است.

دیوید بکام پس از به پایان بردن دوران فوتبال خود در سال 2013 به همراه پاریسن ژرمن به باشگاه داری روی آورده است و اکنون مالک باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا به حساب می‌ آید.

برچسب‌ها: بکام اسکولز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

104 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi