خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رقابت بایرن مونیخ با رئال مادرید برای خرید ستاره مجارستانی

رقابت بایرن مونیخ با رئال مادرید برای خرید ستاره مجارستانی
خبرگزاری فوتبالی - لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، مدعی شده که باشگاه آلمانی علاقمند است که دومینیک سوبوسلای، ستاره ردبول سالزبورگ، را جذب کند.

به گزارش فوتبالی، سوبوسلای که ماه گذشته 20 ساله شد در حال حاضر در فهرست خرید چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد. این هافبک با استعداد گل انفرادی فوق العاده‌ای را در دیدار برابر ایسلند به ثمر رساند تا تیمش به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا راه پیدا کند و همین موضوع علاقه سایر تیم‌ها به جذب این بازیکن را بیشتر کرده است. و ماتئوس که بیش از 300 بازی برای بایرن مونیخ و 150 بازی برای آلمان انجام داده این ستاره را با فرانس پوشکاش مقایسه می‌کند. او در گفتگو با نشریه آلمانی درباره ارزشمندترین بازیکنان مجارستان اظهار داشت: " دومینیک سوبوسلای که گل پیروزی بخش برابر ایسلند را به ثمر رساند. او یک الماس است و مانند کای هاورتز عمل می‌کند. او از همین حالا در مجارستان با فرانس پوشکاش مقایسه می‌شود. بازیکنی بسیار عالی که گاهی در میانه میدان حضور دارد و گاهی در کناره‌ها بازی می‌کند. او ممکن است در ژانویه به لایپزیش برود. اما من اطمینان دارم که تمام باشگاه‌های بزرگ از جمله بایرن خواهان جذبش هستند. "

اسپرت میل هفته گذشته خبر داده بود که رئال مادرید خواهان جذب سوبوسلای است و احتمال دارد که او نیز به باشگاهی منتقل شود که فرانس پوشکاش در آن درخشید و به شهرت جهانی دست پیدا کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بایرن مونیخ لوتار ماتئوس ماتئوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

139 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi