خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

کوریره: ربیچ موفق به متقاعد کردن پیولی شده است

کوریره: ربیچ موفق به متقاعد کردن پیولی شده است
به مدت یک ماه بود که آنته ربیچ به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج نتوانست تیمش را همراهی کند و هر چند که او مدتی است پس از سپری کردن مصدومیتش به ترکیب بازگشته اما از شرایط آمادگی کاملا به دور بوده است.

او در واقع پس از بازگشت از بند مصدومیت موفق به انجام 19 دقیقه بازی برابر اودینزه و سپس 45 دقیقه برابر هلاس ورونا در نیمه ی دوم شد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت در رابطه با آخرین وضعیت بروزرسانی این ملی پوش کروات چنین می گوید که به نظر می رسد ربیچ آماده بازگشت به ترکیب اصلی و نقش همیشگی خود به عنوان بال چپ می باشد. هر چند که رافائل لیائو به خوبی جای خالی او را در آن ناحیه پوشش داده است اما بازدهی آنته ربیچ برای متقاعد کردن پیولی کافی است.

در واقع لیائو به عنوان یک گزینه تعویضی تعیین کننده خواهد بود تا بتواند با ورودش سرعت و انرژی را به سمت چپ خط حمله ی روسونری تزریق کند یا حتی به عنوان یک گزینه پشتیبان برای زلاتان ابراهیموویچ مورد استفاده قرار بگیرد.

اما آنته ربیچ با توجه به هماهنگی بسیار بالایی که با تئو هرناندز دارد می تواند تضمین بیشتری به استفانو پیولی بدهد و یک مزیت مثبت محسوب می شود.

در عین حال، متئو موساکیو و آندره آ کونتی نیز به خوبی از مصدومیت بازگشته اند و در این بازه ی زمانی که میلان تقریبا هر سه روز یک بار بازی دارد می تواند بسیار کارآمد باشد.

برچسب‌ها: آث میلان ربیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

162 Ababil United (ح)1399/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi