خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

هدف اسکوچیچ از تغییر سیستم؛ برتری عددی

هدف اسکوچیچ از تغییر سیستم؛ برتری عددی
خبرگزاری فوتبالی- سیستم تیم ملی در بازی با بوسنی چه ویژگیهایی دارد؟

به گزارش فوتبالی، مهمترین سورپرایز دراگان اسکوچیچ در دیدار با بوسنی، استفاده از سیستم سه دفاعه بود. سیستمی که سالها در تیم ملی مورد استفاده قرار نگرفته بود و اسکوچیچ ترجیح داد در یک بازی دوستانه آن را تست کند.

سیستم تیم ملی البته نه 2-5-3 بود نه 3-4-3 بلکه به گفته اسکوچیچ، او تیمش را با آرایش 1-2-4-3 به میدان فرستاد و قصد دارد سیستم‌های دیگری را هم امتحان کند تا به بهترین سیستم ممکن برای تیمش برسد.

آنطور که سایت football-lineups نوشته، مهمترین نکته این سیستم، داشتن یک خط دفاعی قدرتمند است که در آن یک سوئیپر در کنار دو مدافع مرکزی مقابل مهاجمان حریف ایستادگی می‌کنند.

استفاده از این سیستم نیاز به وینگ بک‌هایی دارد که حسابی آماده باشند و هم در کارهای هجومی تیمشان شرکت کنند هم هوای سه مدافع تیمشان را داشته باشند. جلوی بوسنی، میلاد محمدی و صادق محرمی وینگ بک‌های تیم ملی بودند تا هنگام حمله بوسنی، با 5 دفاع جلوی این تیم قرار بگیریم.

نکته جالب درباره این سیستم اینکه، دو بازیکن پشت سر مهاجم می‌توانند به کمک خط میانی بیایند و با اضافه شدن به خط هافبک ، تعداد نفرات در میانه میدان را به 6 نفر برسانند و از طرف دیگر هنگامی که تیم در دفاع است،می‌توانند نقش یکی از هافبکهای کناری را به عهده بگیرند تا آرایش تیم به 1-4-5 تغییر کند.

طبق نوشته football-lineups، مصر با استفاده از این سیستم، قهرمان جام ملتهای افریقا در سال 2010 شد و دیگو مارادونا هم در جام جهانی 2010 تیمش را با این سیستم به میدان فرستاد.

در یکی دو سال اخیر هم لوسین فاوره در دورتموند این سیستم را پیاده کرد و فرانک لمپارد هم در فصل قبل و در 9 بازی چلسی، از این سیستم استفاده کرد ضمن اینکه خوزه مورینیو و سولشر هم در معدود بازیهایی، تاتنهام و منچستر را با این آرایش به میدان فرستادند.

برچسب‌ها: اسکوچیچ ایران بوسنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

120 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi