خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

سهیل مهدی: امکان تغییر زمان بازی‌های روز اول آذر وجود ندارد

سهیل مهدی: امکان تغییر زمان بازی‌های روز اول آذر وجود ندارد
خبرگزاری فوتبالی- طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد از شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش فوتبالی، محدویت های جدید کرونایی از روز یکم آذر اعمال می شود و این در حالیست که دو بازی از هفته دوم لیگ برتر طبق برنامه روز شنبه یکم آذر برگزار می شود.

از این رو خبرنگار خبرگزاری فوتبالی با سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تماس گرفتیم. مهدی در خصوص اینکه تکلیف بازی های روز شنبه یکم آذر چه می شود گفت:« برنامه ریزی سازمان لیگ برای هفته دوم لیگ برتر با توجه به بازی موقعه دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان در هفته اول تنظیم شده است. بازی عقب افتاده این دو تیم روز سه شنبه 27 آبان انجام و بازی صنعت نفت و پیکان در هفته دوم، چهار روز بعد یعنی روز شنبه یکم آذر به ترتیب برابر پرسپولیس و شهرخودرو برگزار می شود. این امکان وجود ندارد که این دو بازی را به روز جمعه 30 آبان منتقل کنیم زیرا به فاصله سه روز نمی شود برای تیمی بازی گذاشت.»

مهدی در مورد اینکه ممکن است بازی های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس و اعمال محدودیت های جدید لغو شود خاطرنشان کرد:«ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد این موضوع تصمیم گیری نهایی را انجام می دهد.»

برچسب‌ها: ایران سهیل مهدی کرونا لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

146 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi