خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

اسکوچیچ تیم جدیدی میسازد/ تغییر تاکتیک و عبور از دوره کیروش!

اسکوچیچ تیم جدیدی میسازد/ تغییر تاکتیک و عبور از دوره کیروش!
شاید روی کاغذ تیم‌ملی با ترکیب ۳-۴-۳ به میدان رفت اما آن چه در زمین مسابقه رخ داد، دو ترکیب متفاوت در هنگام حمله و دفاع بود. تیم ملی ایران در هنگام حفظ توپ و حمله به سمت دروازه بوسنی با ترکیب ۱-۲-۴-۳ به میدان رفت که کنعانی‌زادگان، پورعلی‌گنجی و خلیل‌زاده سه مدافع تیم ملی بودند. در مقابل آن‌ها احسان حاج‌صفی و احمد نوراللهی وظیفه پخش توپ به نقاظ مختلف زمین را بر عهده داشتند.
اسکوچیج درباره تاکتیک تیم ملی ایران که در دوبازی دوستانه اخیر خود تغییر کرده است، یادآور شد: در بازی با ازبکستان با سیستم ۲-۴-۴ لوزی بازی کردیم اما در این بازی ۱-۲-۴-۳ وارد میدان شدیم. می‌خواهم روش‌های متنوعی را به کار بگیرم تا به بهترین سیستم برسم. چند تاکتیک دیگر هم در ادامه خواهم داشت تا به مناسب‌ترین و بهترین گزینه برسیم.
وی درباره برنامه‌ها بعدی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری اردوهای دیگر هستم اما واقعاً بخاطر شرایط کرونا نمی دانم چه زمانی می‌توانیم آن را عملی کنیم.

برچسب‌ها: تیم ملی کرونا بوسنی اسکوچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

148 Mahka1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi