خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

تقویم فشرده رئال مادرید پس از فیفادی؛ 11 بازی در 41 روز

تقویم فشرده رئال مادرید پس از فیفادی؛ 11 بازی در 41 روز
خبرگزاری فوتبالی - در این روزها که بازی‌های ملی در حال برگزاری است، تمرین های باشگاه ها با فشار کمتری پیگیری می‌شود و سرمربیان تیم‌ها اوقات فراعت بیشتری را دارند و به استراحت می‌پردازند اما با به پایان رسیدن تعطیلات ملی تقویم فشرده‌ای برای برخی باشگاه ها وجود خواهد داشت و کار آن‌ها بسیار سخت می‌شود. یکی از این تیم ها رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید که در فصل گذشته قهرمان لالیگا شد، در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا عملکردی سینوسی داشته است. آن‌ها در بازی قبلی خود با نتیجه 1 بر 4 مغلوب والنسیا شدند و زیدان میخواهد پس از تعطیلات ملی روند تیمش را بهبود ببخشد. مادریدی‌ها پس از پایان بازی‌های ملی و از آذرماه تا 11 دی‌ماه که پایان سال 2020 میلادی است، 11 بازی خواهد داشت. در واقع رئال مادرید در مدت 41 روز باید 11 بار به میدان برود که از این 11 بازی 6 تای آن خارج از خانه است و همین مسئله کار را برای شاگردان زیدان سخت می‌کند.

این بازیها عبارتند از رویارویی رئال مادرید با ویارئال، اینتر، آلاوس، شاختاردونتسک، سویا، مونشن گلادباخ، اتلتیکو مادرید، اتلتیک بیلبائو، ‌ایبار، گرانادا و الچه. باید دید که زیدان در این تقویم سخت و فشرده رئال مادرید به چه شکل عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها: رئال زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

135 Rɪϙᴜɪ Pᴜɪɢ (ح)1399/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi