خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,718

واکنش مانوئل نویر به پنالتی های از دست رفته راموس

واکنش مانوئل نویر به پنالتی های از دست رفته راموس
به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در یک بازی حساس و سرنوشت ساز از سری مسابقات لیگ ملت های اروپا اسپانیا میزبان آلمان خواهد بود. تیم میزبان برای صعود به مرحله بعد به پیروزی احتیاج دارد؛ این در حالی است که شاگردان یواخیم لوو با یک تساوی هم می‌توانند جواز صعود به مرحله بعدی را کسب نمایند.
اسپانیا در بازی گذشته خود مقابل سوئیس در کمال ناباوری دو ضربه پنالتی توسط کاپیتان خود یعنی سرخیو راموس از دست داد. موضوعی که پیش از بازی فردا شب لاروخا مقابل آلمان با واکنش مانوئل نویر همراه بوده و او در این باره می‌گوید: " من مطمئنم که او به پنالتی زدن ادامه خواهد داد. راموس 25 پنالتی قبلی خود را تبدیل به گل کرده بود و من به طور عادی برای تقابل با او آماده خواهم شد.
به طور کلی راموس بازیکن بسیار بزرگی است و فشار زیادی را در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید تحمل می‌کند."
نویر همچنین درباره تقابل حساس فردا مقابل اسپانیا نیز گفت: " می خواهیم در آخرین بازی ملی سال پیروز شویم. ما می‌توانیم از پیشرفت تیم راضی باشیم. همیشه به عنوان یک تیم عملکرد سطح بالایی ارائه نداده ایم اما با وجود بازیکنان جوان مهم است که به کار خود ادامه دهیم."

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس مانوئل نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi