خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

انریکه: برد احتمالی برابر آلمان ارزشمند خواهد بود

انریکه: برد احتمالی برابر آلمان ارزشمند خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه فردا در حساس‌ترین بازی خود در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف آلمان خواهند رفت؛ در واقع اسپانیا برای صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ ملت های اروپا باید در مسابقه فردا شب برابر آلمان به پیروزی دست پیدا کند.
لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل آلمان گفت: " ایده آنها برای حضور در هر مسابقه ای یکسان است. آنها همواره به دنبال ارائه عملکردی جنگجویانه هستند. این مسابقه ای خواهد بود که اگر ما بتوانیم در آن پیروز از زمین مسابقه خارج شویم برای مان بسیار ارزشمند خواهد بود."
ابهام بزرگ ترکیب تیم ملی اسپانیا در مسابقه فردا به خط دروازه برمی گردد. انریکه در این باره نیز گفت: " من تصمیم خود را در مورد اینکه فردا چه کسی درون دروازه می ایستد، گرفته ام. من دوست دارم در تمرینات جاه طلبی و تلاش زیادی از بازیکنانم ببینم. با این حال آنها فقط یک ساعت و نیم قبل از هر مسابقه متوجه ترکیب می شوند."

برچسب‌ها: تیم ملی اسپانیا لویس انریکه تیم ملی آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

131 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi