خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

علی‌محمدی: بازگشتم خواسته من و سپاهان بود

علی‌محمدی: بازگشتم خواسته من و سپاهان بود
به گزارش “ورزش سه”، جلال علی‌محمدی پس از بازگشت دوباره به سپاهان اظهار کرد: من ۱۰ سال در سپاهان بودم، این باشگاه را خانه خودم می‌دانم و در این تیم راحت هستم ولی اتفاقاتی افتاد که یک سال از سپاهان جدا شدم و در پیکان بازی کردم، اما الان شرایط طوری بود که به نظرم می‌توانستم به تیم کمک کنم.
او ادامه داد: باشگاه برای انتقال من به سپاهان همکاری کرد و توانستم به این تیم برگردم. فکر می‌کنم بازگشت من به سپاهان خواسته دو طرف بود، خودم هم خیلی دوست داشتم به اصفهان برگردم و خدا ر ا شکر این اتفاق افتاد که دوباره پیراهن سپاهان را بپوشم.
هافبک جدید سپاهان در مورد کار کردن با محرم نویدکیا عنوان کرد: بچه‌های تیم آقا محرم را از نظر شخصیتی و فنی دوست دارند. من تازه به تیم اضافه شدم ولی شناختی که در گذشته از محرم نویدکیا داشتم، من را مجاب کرد تا به سپاهان بیایم و در توان خودم بتوانم به سپاهان کمک کنم.
علی‌محمدی یادآور شد: فکر می‌کنم سپاهان آینده روشن و خیلی خوبی داشته باشد چراکه بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و تیم مدیریتی خیلی قوی پشت تیم هستند. هر تغییری در هر مجموعه‌ای نیاز به زمان دارد و به نظرم زمان همه چیز را درست می‌کند و سپاهان آینده خوبی دارد.
او درباره غیبت تماشاگران سپاهان در ورزشگاه‌ها در شرایط کرونایی ابراز کرد: تیم‌هایی مثل سپاهان که هوادار دارند، اما نمی‌توانند از تماشاگران خود بهره ببرند، ۵۰ درصد از توان آنها کم می‌شود. بالاخره این کمبود باید در فضای مجازی جبران شود و می‌دانم هواداران سپاهان آنقدر با معرفت و خوب هستند که همیشه از تیم حمایت کردند و ان‌شاءالله از تیم پشتیبانی می‌کنند تا شرایط مطلوبی برای تیم و بازیکنان به وجود بیاید.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان پیکان تهران جلال الدین علی محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

140 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi