خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,127

آنچلوتی: خامس در رئال مادرید ناراحت بود

آنچلوتی: خامس در رئال مادرید ناراحت بود
کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون این باشگاه را مقصد خوبی برای خامس رودریگز قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، خامس بعد از تحمل مدت ها نیمکت نشینی و حتی سکونشینی، تابستان امسال از رئال مادرید جدا شده و این باشگاه را به مقصد اورتون و لیگ برتر ترک کرد. خامس که در گذشته و در تیم های چون رئال مادرید و بایرن مونیخ شاگرد کارلو آنچلوتی بود، حالا دوباره فرصت کار کردن با او را پیدا کرده و کارلتو در مورد دلایل این انتقال سخن گفته است.

کارلو آنچلوتی گفت: "خامس در رئال مادرید به اندازه کافی فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا نمی کرد و به همین دلیل ناراحت بود. خامس تنها علاقه داشت در فصل نقل و انتقالات تابستانی از رئال مادرید جدا شده و راهی تیمی شود که بیشتر فرصت قرار گرفتن در ترکیب را دارد، ما نیز در اورتون خواستار انتقال خامس شده و این فرصت را برای او فراهم کردیم.

من شناخت خوبی نسبت به توانایی های خامس دارم و البته او نیز به خوبی من را می شناسد. از نظر من ما در اورتون در مسیر خوبی قرار داشته و پروژه موفقی پیش رو داریم، پس خامس مقصد مناسبی را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است."

برچسب‌ها: خامس آنچلوتی رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

138 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi