خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

کومان و یک تغییر جالب در رختکن بارسلونا (عکس)

کومان و یک تغییر جالب در رختکن بارسلونا (عکس)
رونالد کومان شرایط متفاوتی را برای خرید رختکن بارسلونا در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا از زمان به عهده گرفتن مسئولیت هدایت این تیم تغییرات مهمی ایجاد کرده و سریعا به مرتب کردن صندلی های رختکن پرداخته است.

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد رونالد کومان با چهار رهبر و بازیکن مهم رختکن یعنی لیونل مسی، سرخیو بوسکتس ، سرجی روبرتو و جرارد پیکه و همچنین با کارلس ناوال، یکی از اعضای کادر مدریتی در مورد چگونگی طراحی این فضای حرفه ای و دلپذیر در تیم صحبت و این تغییرات با مشورت اعضای مهم باشگاه بوده است. چیدمان جدید صندلی ها برای کمک به استقرار بازیکنان در اسرع وقت انجام شده اند.

به عنوان مثال، صندلی سرجینیو دست، خرید تابستانی و آمریکایی بارسلونا در کنار فرانکی دی یونگ قرار گرفته است، زیرا این دو بازیکن هر دو در آژاکس بازی کرده و می توانند به زبان هلندی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. میرالم پیانیچ دیگر خرید بارسا نیز در کنار سرجیو بوسکتس در رختکن می نشیند و اینجا ایده این بوده که دو هافبک باتجربه اینگونه به خوبی با هم ارتباط برقرار کنند.

ماتئوس فرناندس که در ماه ژانویه از پالمیراس راهی بارسا شده در کنار نتو حضور می یابد. هر دو بازیکن اهل برزیل بوده و می توانند با یکدیگر به زبان پرتغالی صحبت کنند.

لیونل مسی، کاپیتان و ستاره بزرگ بارسلونا در وسط بازیکنان نشسته و اینجا نیز مرکز ثقل محسوب می شود. در کنار او مارک آندره تراشتگن و ترینکائو حضور دارند و آنتوان گریزمان نیز فاصله چندانی با کاپیتان بارسلونا ندارد. بدین ترتیب به نظر می رسد از نظر رونالد کومان این طراحی در نهایت به افزایش اتحاد در رختکن کمک کرده و درون زمین تاثیر خود را نشان خواهد داد.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

107 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi