خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,718

اتفاق جالب: سه نسل از یک خانواده در تیم ملی اسپانیا

اتفاق جالب: سه نسل از یک خانواده در تیم ملی اسپانیا
خبرگزاری فوتبالی - مارکوس یورنته اولین دقایقش در تیم ملی اسپانیا را در بازی دوستانه با هلند داشت. بازیکن اتلتیکو در سن 25 سالگی به یکی از رویاهایش رسید و توانست به یک سنت خانوادگی عمل کند. او در دقیقه 72 در ترکیب اسپانیا وارد زمین شد و بدین ترتیب همچون پدربزرک و پدرش برای تیم ملی اسپانیا بازی کرد. پدرش پاکو یورنته که مثل خودش در اتلتیکو و رئال مادرید بازی کرده بود، در 18 نوامبر 1987 تنها بازی ملی خود را مقابل آلبانی داشت که گلزنی کرد.

به گزارش فوتبالی، از سویی پدربزرگ مارکوس یورنته یعنی رامون گروسو اسطوره رئال مادرید در دهه شصت بود که در سال 2002 درگذشت. او در ابتدا در خط حمله بازی می کرد و کمی بعد به خط هافبک رفت که 14 بازی ملی برای اسپانیا داشت و یک گل به ثمر رساند. او هم البته در فصل 64-63 برای نیم فصل قرضی به اتلتیکو رفت.

البته این اولین باری نیست که پدربزرگ - پدر - نوه در تیم ملی اسپانیا بازی می کنند. اولین باری که چنین اتفاقی رخ داد مربوط به مارکیتوس، مارکوس و مارکوس آلونسو بود. مارکوس آلونسو ملقب به مارکیتوس که در سال 2012 درگذشت، تجربه پنج قهرمانی اروپایی با پیراهن رئال مادرید را داشت و در تیم ملی اسپانیا هم بازی کرد. پسرش مارکوس آلونسو پنیا 22 بازی در تیم ملی اسپانیا در دهه هشتاد داشت. او در بارسلونا و اتلتیکو بازی کرد. نوه خانواده یعنی مارکوس آلونسو که در حال حاضر در چلسی بازی می کند هم در مارس 2018 اولین بازی ملی خود را داشت که سه بار برای تیم ملی اسپانیا داشت.

برچسب‌ها: رئال یورنته اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

108 شبدر سیاه (ح)1399/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi