خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,349

تنها راه حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا

تنها راه حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا
عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شادی گل جنجالی خود در بازی با ازبکستان و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ۶ ماه از حضور در مستطیل سبز محروم شده است.

سرخ ها پس از این اتفاق، به کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند که در هر ۲ کمیته بازنده شدند و حالا درصدد هستند تا پرونده آل کثیر را به دادگاه عالی ورزش ببرند.

گفتنیست کارشناسان حقوق فوتبال معتقدند اگر مسئولین پرسپولیس بتوانند سریعتر این پرونده را به CAS برده و دستور موقت بابت این مسئله بگیرند، حکم اولیه تا زمان تعیین تکلیف نهایی لغو خواهد شد و آل کثیر می تواند در فینال، پرسپولیس را همراهی کند.

البته مصدومیت عیسی ال کثیر نیز مزید بر علت شده تا او در فاصله حدود یک ماه تا بازی فینال، از تمرینات بدنسازی و تمرینات تاکتیکی به دور باشد و حتی اگر مجوز حضور او در فینال نیز صادر شود، بسیار بعید است بتواند کیفیت سابق را در آن بازی از خود به نمایش بگذارد چرا که مسلماً به واسطه دو ماه دوری اش از مستطیل سبز، با انجام تمرینات بدنسازی مجدد برای رسیدن به آمادگی و جلوگیری از مصدومیت مجدد نیاز دارد.

برچسب‌ها: عیسی آل کثیر پرسپولیس آسیا فینال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

133 ΛŔŦƐmĪs1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi