خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

شرایط بد یونایتد روی پوگبا تاثیر روحی منفی گذاشته

شرایط بد یونایتد روی پوگبا تاثیر روحی منفی گذاشته
به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید وضعیت بد منچستریونایتد و فشارهایی که پل پوگبا ستاره فرانسوی در این تیم تحمل می‌کند از نظر روحی روی او تاثیر منفی گذاشته و این به ضرر فرانسه خواهد بود.
دیدیه دشان که در آستانه دیدار تیم ملی فرانسه مقابل پرتغال که فردا در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود صحبت می‌کرد به دفاع از پوگبا پرداخت و گفت شرایط بد یونایتد و فشارهایی که به ستاره تیمش در انگلیس وارد می‌شود از نظر روحی تاثیر منفی خواهد داشت و پوگبا باید بتواند با تفکیک قائل شدن بین بازی‌های باشگاهی و ملی با حداکثر توان و روحیه برای خروس‌ها بازی کند.
سرمربی فرانسه در ادامه گفت: " هر بازیکنی که باشگاهش در شرایط خوبی نباشد این از نظر روحی روی او تاثیر منفی خواهد داشت و پل پوگبا هم از این قاعده مستثنی نیست. من پل را خیلی خوب می شناسم و می دانم که با این شرایط روبرو است".

برچسب‌ها: منچستر پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

125 AƖι Ƒєяηαηɗєѕ (ح)1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi