خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

توصیه پیشکسوت خبرساز پرسپولیس به یحیی گل محمدی

توصیه پیشکسوت خبرساز پرسپولیس به یحیی گل محمدی
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط این روزهای تیم و کمبود بازیکن فرصت طلایی برای بازیکنان جوان است که خود را به کادر فنی تحمیل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس کمی بحرانی تر از قبل و مشکلات مالی نمایان تر شده آن هم در حالی که سرخپوشان فقط چند روز برای تقویت تیم زمان دارند.

شرایط نه چندان خوب این روزهای فینالیست لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا گفت‌ وگویی با حمید درخشان سرمربی و پیشکسوت اسبق سرخپوشان صورت بگیرد که در زیر می‌خوانید:

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

متاسفانه اوضاع چندان هم خوب نیست و مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر حل شود. مشکلات مالی، کمبود بازیکن و … همه این‌ها مسائلی است که باید هر چه زودتر رفع شود تا برای موفقیت تیم خللی ایجاد نشود.

شما به عنوان پیشکسوت چه توقعاتی از مدیران جدید باشگاه دارید؟

مدیریت شرایط را درک کند و در کنار تیم باشد. این تیم فینالیست آسیا است و باید همه تمرکز بازیکنان و کادر فنی روی مسائل فنی باشد نه مشکلات. به هر حال امیدوارم که مدیریت مشکلات را حل کند زیرا آنها تازه آمدند و باید به آنها زمان داد.

پرسپولیس نتوانست شروع مقتدرانه‌ای در لیگ داشته باشد.

به نظر من پرسپولیس مقابل سایپا عملکرد خوبی داشت. هم در خلق موقعیت خوب ظاهر شد و هم در دفاع تنها، عاملی هم که باعث شد تا تیم نتواند در این بازی سه امتیاز را بگیرد عملکرد خوب دروازه‌بان سایپا بود.

اما قبول دارید که عدم وجود یک مهاجم شش دانگ در پرسپولیس به چشم می‌خورد؟

قبول دارم که تیم نیاز به تقویت دارد اما همین مهدی عبدی گل صعود ما به فینال آسیا را زد. معتقدم به همین جوان تر ها بازی بدهیم جواب بهتری می‌گیریم تا در این مقطع یک مهاجم دیگر جذب کنیم زیرا اکنون مهاجم خوب آزاد وجود ندارد و باید از داشته‌هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم.

از دید شما آیا تیم نیاز به تقویت دارد؟

قبول دارم که باید بازیکن می‌گرفتیم اما بهتر از هر چیز این بود که داشته‌های خود را حفظ می‌کردیم تا در این مقطع حساس با مشکل مواجه نشویم. حالا که این اتفاق افتاده باید استفاده و افزایش توانایی جوان ‌ها را در اولویت قرار دهیم و سپس به تقویت تیم فکر کنیم زیرا این یک فرصت طلایی برای بازیکنان جوانی است که در تیم وجود دارد تا خود را به کادر فنی تحمیل کنند.

کیفیت لیگ امسال را چطور دیدید؟

با یک بازی نمی‌توان قضاوت کرد اما فکر می‌کنم مسابقات امسال بهتر از فصول گذشته شود.

مربیان جوانی که امسال هدایت برخی تیم‌ها را بر عهده گرفتند، می‌توانند به بالا رفتن کیفیت لیگ کمک کنند؟

باید روی مربیان ایرانی سرمایه‌گذاری کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد، باعث پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی درخشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

151 ΛŔŦƐmĪs1399/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi