خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

بازگشت ابراهیمی به استقلال؟ تکذیب می‌شود

بازگشت ابراهیمی به استقلال؟ تکذیب می‌شود
خبرگزاری فوتبالی- اخبار منتشر شده درباره بازگشت امید ابراهیمی به استقلال صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر آنکه امید ابراهیمی از وضعیتش در الاهلی قطر راضی نیست و به دنبال فسخ قراردادش با این تیم است تا به استقلال برگردد و جانشین علی کریمی شود. بازیکنی که این فصل راهی قطر اس‌سی شده است.

باور این خبر کار راحتی نبود چرا که اولا چند ماه قبل که شایعه بازگشت ابراهیمی به استقلال مطرح شده بود این بازیکن گفته بود باشگاه الاهلی حساب ویژه‌ای روی او برای فصل جدید باز کرده و فعلا برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ برتر ندارد.

از طرف دیگر استقلال در پست علی کریمی، مهدی مهدی‌پور را به خدمت گرفته و یک مسعود ریگی آماده دارد که در بازی مقابل مس رفسنجان نشان داد می‌تواند جانشین خوبی برای کریمی باشد. شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که محمود فکری هم هیچ برنامه‌ای برای جذب ابراهیمی ندارد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد قرارداد ارزی ابراهیمی با الاهلی است و طبیعتا او حاضر نمی‌شود به راحتی قید زندگی راحت و بدون دغدغه در قطر را بزند و به لیگ برگردد که اصلا نمی‌توان روی پرداختی‌‎های به موقع باشگاههایش به بازیکنانشان، حساب باز کرد

برچسب‌ها: استقلال امید ابراهیمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

83 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi