خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

انتقاد وکیل سابق بنزما از نمایش ضعیف واران

انتقاد وکیل سابق بنزما از نمایش ضعیف واران
خبرگزاری فوتبالی - وکیل سابق کریم بنزما از رافائل واران انتقاد کرد و نوشت که این بازیکن به سایه ای از خودش تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای دومین بار در این فصل در لالیگا شکست خورد و در زمین والنسیا با نتیجه چهار بر یک مغلوب شد.رافائل واران یکی از بازیکنان ضعیف رئال مادرید بود که گل به خودی عجیبی را وارد دروازه کورتوا کرد. در حقیقت او طوری توپ را به سمت دروازه رئال زد که مهارش برای دروازه بان بلژیکی غیرممکن بود. کریم جزیری وکیل سابق بنزما در پیامی در توییتر از عملکرد مدافع فرانسوی انتقاد کرد و نوشت :" از زمان بازی مقابل منچسترسیتی، واران به سایه ای از خودش تبدیل شده است."

واران در تابستان در مقابل منچسترسیتی روی هر دو گل خورده رئال مادرید مقصر بود و شب بسیار ضعیفی داشت تا در حذف رئال از اروپا نقش مهمی ایفا کند.

البته این تنها باری نیست که رفتار بنزما یا اطرافیانش در این فصل برای رئال جنجال ساز می شود. جنجال قبلی زمانی بود که بین دو نیمه بازی رئال مادرید و گلادباخ، بنزما به زبان فرانسوی به مندی گفت که به وینیسیوس جونیور پاس ندهد. این صحبت ها جنجال بزرگی ایجاد کرد و در نهایت بنزما مجبور شد در تمرین از بازیکن برزیلی عذرخواهی کند.

واران 27 ساله که حدود یک دهه است در رئال مادرید توپ می زند، کاپیتان چهارم تیم است اما شروع فصل چندان جالبی نداشته و افت مشهودی کرده است.

برچسب‌ها: رئال بنزما واران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi