خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

مسخره ام نکنید، همیشه عاشق اتلتیکو بودم و هستم

مسخره ام نکنید، همیشه عاشق اتلتیکو بودم و هستم
آلوارو موراتا یک بار دیگر تاکید کرد که در اسپانیا تیم محبوب او اتلتیکو مادرید است و نه رئال مادرید.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا فوتبالش را از تیم های پایه اتلتیکو شروع کرد و سپس به رئال مادرید پیوست. او در رئال مادرید دو قهرمانی چمپیونزلیگ را هم تجربه کرد ولی ژانویه 2019 بود که به اتلتیکو مادرید بازگشت. از زمان جدایی از آکادمی اتلتیکو، او پیراهن رئال، یوونتوس و چلسی را به تن کرد و بالاخره به باشگاه کودکی هایش برگشت.

دوران حضور موراتا در اتلتیکو هم کوتاه بود و تابستان امسال به یوونتوس پیوست. ویدیوهای زیادی از معارفه های موراتا در باشگاه هایش به نشانه تمسخر او در شبکه های اجتماعی منتشر می شود. او در تمام ویدیوها می گوید از کودکی رویای بازی در آن تیم را داشته است.

ستاره اسپانیایی در مصاحبه با کوپه گفت:« برایم مشاهده این ویدیوها ناراحت کننده است. ببینید، من قدردان تمام باشگاه هایی هستم که برای شان بازی کرده ام ولی هر کسی از کودکی هوادار یک تیم است و من هم از کودکی هوادار اتلتیکو بودم. همیشه عاشق این تیم بوده ام و خواهم ماند. همین حالا که در یوونتوس هستم، تمام بازی های اتلتیکو را تماشا می کنم و برای گل هایش فریاد می کشم تا جایی که طاقت همسرم هم تمام شده است.

دلیل جدایی ام از اتلتیکو ساده بود. من در ایده های دیه گو سیمئونه جای ثابتی نداشتم و شرایط را در یوونتوس مهیا دیدم. خانواده ام در مادرید راحت بودند اما بازگشت به یوونتوس از لحاظ فوتبالی بهترین راه حل برایم بود.»

برچسب‌ها: آلوارو موراتا رئال مادرید اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

120 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi