خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

ثبت قراردادهای بازیکنان استقلال به شیوه کرونایی!

ثبت قراردادهای بازیکنان استقلال به شیوه کرونایی!
خبرگزاری فوتبالی- شنیده می‌شود نماینده‌ای از باشگاه استقلال، شناسه‌های فردی بازیکنان جدید را برای ثبت قراردادهای آنان به هیات فوتبال خواهد برد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از طرف باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام شد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده و حالا باید قراردادهای بازیکنان جدید این تیم ثبت شود.

طبق شنیده ها گفته می شود به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، قرار است باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود، شخصی را به عنوان نماینده این باشگاه که باید حتما از کارمندان رسمی این باشگاه یا از مدیران تیم باشد، به هیات فوتبال استان تهران خواهد فرستاد تا وی شناسه‌های فردی بازیکنان جدید را به هیات فوتبال برده، تا آن اطلاعات در هیات فوتبال استان تهران و سایت سازمان لیگ به ثبت برسند و کارت بازی بازیکنان جدید صادر و برای آنها ارسال شود.

برچسب‌ها: استقلال قرارداد بازیکنان کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

57 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi