خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار والنسیا
اتحاد والنسیا
47
251

سه پنالتی تاریخی

سه پنالتی تاریخی
رئال مادرید یکشنبه شب در یک بازی عجیب با نتیجه ۴ بر یک مغلوب والنسیا شد. پس از این که کریم بنزما گل نخست را برای سفیدپوشان به ثمر رساند والنسیا چهار بار دروازه شاگردان زین الدین زیدان را باز کرد. سه گل میزبان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل دیگر را رافائل واران به اشتباه وارد دروازه‌ تیم خود کرد. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) برای نخستین بار در تاریخ لالیگا سه پنالتی به ضرر رئال مادرید اعلام می شود و کارلوس سولر نخستین بازیکنی است که در تاریخ ۱۱۸ ساله باشگاه مادرید سه بار از فاصله یازده متری دروازه سفیدپوشان را باز می کند.

پس از ۹۱ سال و انجام ۲۵۵۲۱ بازی در لالیگا تنها سه بازیکن توانسته‌اند در یک بازی سه بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کنند. آلفردو دی استفانو در سال ۱۹۵۸ این کار را برابر سلتاویگو انجام داد و پترناک با پیراهن وایادولید چهار گل را به این شکل برابر اوویدو در سال ۱۹۹۶ به ثمر رساند. سولر هم آخرینشان بود.

مادرید دیشب شکست سنگینی را تجربه کرد. در دوران زیدان بدترین باخت های این تیم به شکست ۳ بر صفر مقابل بارسلونا (۲۰۱۷)، ۳ بر صفر برابر پاری‌سن ژرمن (۲۰۱۹) بر می گشت و پیش از این تنها رئال سوسیداد توانسته بود چهار بار دروازه مادرید زیدان را باز کند. در آن بازی سفیدپوشان ۴ بر ۳ مغلوب شدند (۲۰۲۰).

برچسب‌ها: رئال مادرید والنسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

217 Valence Club1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi