خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

میلیچ حق بازی برای استقلال نداشته؟ مظلومی تکذیب کرد

میلیچ حق بازی برای استقلال نداشته؟ مظلومی تکذیب کرد
برگزاری فوتبالی- سرپرست تیم استقلال اخبار منتشر شده درباره غیرقانونی بودن بازی هروویه میلیچ در استقلال به خاطر فسخ قراردادش با این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع کروات استقلال در شرایطی برای این تیم مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که برخی‌‌ها معتقدند این اقدام، غیرقانونی بوده است.

استناد آنها به مصاحبه 18 مهر احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال است که گفته بود مدیربرنامه های آقای میلیچ 8 مهرماه به ما ایمیل زد که اگر تا 15 روز مطالبات پرداخت نشود، قراردادش را فسخ می کند. بعد از آن ایمیل دیگری زدند که این قرارداد رافسخ کردند اما اعلام کردند که اگر مطالبات پرداخت شود، حاضر است دوباره کارش را با استقلال از سر بگیرد.

با توجه به آنکه طبق مصوبه جدید سازمان لیگ، عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی جدید در لیگ برتر ممنوع است، طبیعتا میلیچ در صورت فسخ قراردادش، نمی‌توانست دوباره با استقلال قرارداد امضا کند و آنهایی که روی غیرقانونی بودن حضور میلیچ در استقلال مانور می‌کنند، مصاحبه مددی و این مصوبه را مبنای حرفشان قرار داده‌اند.

مددی البته در مصاحبه رادیویی‌اش در تاریخ 12 آبان، توضیح جدیدی درباره وضعیت میلیچ داد و گفت: میلیچ فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده و فقط یک نوتیف داخلی به ما داد که باشگاه هم معوقاتش را واریز کرد.

امروز هم پرویز مظلومی در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها درباره ماجرای میلیچ توضیح داده و گفته است: فسخ میلیچ اصلا ثبت نشده و فسخ را ارائه نداد و بازی کردن او برای استقلال، مشکل‌ساز نخواهد شد.

برچسب‌ها: میلیچ مظلومی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

123 Ababil United (ح)1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi