خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

پپ در نقش بایدن: همه آرا شمرده شود!

پپ در نقش بایدن: همه آرا شمرده شود!
این مهمترین نبرد باشگاهی در چند فصل گذشته بوده است. لیورپول-منچستر سیتی؛ دو تیم مدعی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که اگر بشود انتخابات آمریکا را در رقابت این دو شبیه سازی کرد، می‌توان به این نتیجه رسید که این نبرد اگرچه طولانی‌ تر اما کاملاً دوستانه تر و زیباتر است؛ نبردی عاری از فریب کاری های جهان سیاست به خصوص این که هر دو مربی نهایت احترام را برای یکدیگر قائل هستند.
در همین ارتباط پپ گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی اش از جمله معروف جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا استفاده کرد؛ بایدن گفته بود همه آرا باید شمرده شود و گواردیولا با استفاده از این جمله به طرفداران سیتی یادآوری کرد که تنها این مسابقه نیست که تکلیف قهرمانی این فصل را روشن خواهد کرد و تیمش باید در تمام بازی‌های سال امتیازات لازم را کسب کند.
در این فضا پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی صحبت هایش را با واکنش به حرف‌های یورگن کلوپ آغاز کرد و گفت: " کاملا با حرف های او موافق هستم. نه همیشه اما در 90 درصد اوقات با کلوپ موافقم. این یک بازی مهم است اما مانند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همه آرا باید شمرده شود. در واقع امتیازهای زیادی وجود دارد که باید برای آنها تلاش کرد.
البته این یک مسابقه مهم محسوب می‌شود و ما نمی‌توانیم آن را انکار کنیم اما تازه هفتمین بازی است. ما می‌دانیم که برای غلبه بر آنها باید نمایش خوبی ارائه دهیم. در گذشته باخت و پیروزی را مقابل لیورپول تجربه کرده ایم. در عین حال ما می خواهیم تمام تلاش خود را برای پیروزی بر آنها به کار بگیریم."
گواردیولا در ادامه گفت: "فکر می‌کنم هنوز هم لیورپول مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود اما با وقفه ای که به دلیل ویروس کرونا در مسابقات ایجاد شد اوضاع کمی متفاوت شده است. تیم‌های دیگر را قدرتمند می بینم. لستر فصل گذشته فوق‌العاده بود و در فصل جدید نیز نتایج باورنکردنی کسب کرده است.
آرسنال گام بلندی رو به جلو برداشته و مورینیو نیز تیم مورد نظر خود را در اختیار دارد. چلسی حالا تیم با ثباتی است، گل‌های زیادی می‌زند، کم‌ گل می‌خورد و مهره‌های زیادی برای تغییر در اختیار دارد. از طرفی منچستر یونایتد در مقطع کنونی نتیجه نگرفته اما کیفیت آنها را در فصل گذشته مشاهده کردیم. در این فصل مدعیان زیادی وجود دارند و ما امیدواریم که در پایان یکی از آنها باشیم."
پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری همچنین تایید کرد که سرخیو آگوئرو به دلیل مصدومیت در بازی مهم یکشنبه مقابل لیورپول خواهد بود.

برچسب‌ها: پپ گواردیولا یورگن کلوپ منچستر سیتی لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 Sopel30t (ح)1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi