خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,207

شرط عجیب باشگاه اروپایی برای جذب بازیکن پرسپولیس

شرط عجیب باشگاه اروپایی برای جذب بازیکن پرسپولیس
این پیشنهاد البته کمی پیچیده و عجیب هم بود. در واقع پیشنهاد باشگاه به این شکل بود که بازیکن یادشده این فصل در پرسپولیس بماند و تا نیم‌فصل، اگر توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود و در بیش از ۹۰ درصد از بازی‌های تیمش به میدان برود، باشگاه مزبور مذاکرات را با او انجام خواهد داد در غیر این صورت، هیچ انتقالی صورت نمی‌گیرد.

به خاطر شیوع کرونا، باشگاه‌های اروپایی که بر خلاف فوتبال در خاورمیانه و به خصوص ایران، کاملاً در دست بخش خصوصی است با مشکلات عجیب مالی مواجه شده و وضعیت به صورتی پیش می‌رود که احتمالاً شاید اقدام به جوانگرایی و تغییر وضعیت اقتصادی و باشگاهداری کنند. اتفاقی که همین حالا هم برای تعداد زیادی از باشگاه‌های مطرح رخ داده و آن‌ها یا رقم قرارداد بازیکنان را در همین فصل کم کرده‌اند و یا تصمیم دارند در فصل بعد، با کمترین هزینه ممکن، فعالیت‌های‌شان را ادامه دهند. به همین علت، به دنبال بازیکنان ارزان قیمت از آسیا هم هستند که در این میان، بازیکنان ایرانی در اولویت قرار می‌گیرند، زیرا هم ارزان‌تر از کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و... هستند و هم توانایی‌های فنی بیشتری دارند.

برچسب‌ها: پرسپولیس اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

124 ΛŔŦƐmĪs1399/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi