خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

هالند نه؛ زیدان به دنبال ستاره اینتر است

هالند نه؛ زیدان به دنبال ستاره اینتر است
به گزارش "ورزش سه"، هنوز روند تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز انجام نشده است و احتمال زیادی مبنی بر انتقال او به لالیگا وجود دارد. در تابستان گذشته، بارسلونا برای جذب لائوتارو به شدت تلاش کرد، اما اینتر مدعی شد تنها در صورت پرداخت بند 111 میلیون یورویی از سوی بارسلونا اجازه خروج این بازیکن را می دهد، در نهایت این اتفاق رخ نداد. با توجه به اینکه زیدان به دنبال جانشین طولانی مدت کریم بنزما است، مدیران رئال مادرید با ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند ارتباط برقرار کرده و برای خرید او وارد عمل شده اند.
با این حال منابع ایتالیایی می گویند زیدان بازیکنی مانند لائوتارو مارتینز را به ارلینگ هالند ترجیح داده و مطمئن است این مهاجم آرژانتینی برای سیستم بازی رئال مادرید مناسب تر است. قرارداد فعلی لائوتارو بند خرید ندارد و به همین دلیل رئال مادرید راحت تر می تواند در تابستان سال 2021 لائوتارو را جذب کند.
لائوتارو مارتینز چند روز قبل در جریان شکست اینتر در خانه رئال مادرید عملکرد خوبی ارائه داد و موفق شد یکی از گل های تیمش را وارد دروازه تیبو کورتوا کند. البته با توجه به رابطه خوب لائوتارو مارتینز با لیونل مسی و هموطن بودن آنها، به نظر می رسد بارسلونا از شانس بیشتری برای خرید این ستاره 22 ساله برخوردار است. البته اینتر امیدوار به تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز است و مذاکرات در این مسیر را نیز آغاز کرده است.

برچسب‌ها: اینتر میلان رئال مادرید لائوتارو مارتینز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 ⭐ Fc Taha ⭐1399/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi