خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

احتمال شکایت استقلال از وینفرد شفر

احتمال شکایت استقلال از وینفرد شفر
خبرگزاری فوتبالی- احتمال شکایت باشگاه استقلال از وینفرد شفر وجود دارد.

به گزارش فوتبالی،در شرایطی که باشگاه استقلال کلیه مطالبات وینفرد شفر را پرداخت کرده، سرمربی اسبق این تیم و وکیلش هنوز به فیفا اعلام نکرده اند که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که آخرین واریزی استقلال به حساب شفر، 38 هزار دلار بوده که گویا از این پول، 20 هزار دلار سهم یکی از اعضای کادر فنی وینفرد شفر است. نام این فرد مشخص نشده اما گویا او یکی از دستیاران کروات شفر در روزهای اول حضورش در استقلال در دوران مدیریت افتخاری بوده که استقلال هنوز پس از سه سال پول این مربی را به شفر نداده بود.

آن زمان قرارداد شفر طوری بوده که خودش پول دستیارانش را می داده و پس از اینکه همه پولش را گرفته برای اینکه نامه بازشدن پنجره را ندهد، به تازگی استقلال را تهدید کرده که اگر مطالبات این فرد پرداخت نشود، شکایت جدیدی علیه استقلال طرح خواهد کرد.

درباره 18 هزار دلار باقیمانده این خبر شنیده شده که استقلال مهلتی نهایتا دو هفته‌ای به شفر داده تا این پول را به باشگاه استقلال برگرداند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، باشگاه استقلال به احتمال بسیار زیاد از سرمربی اسبقش به فیفا شکایت خواهد کرد.

به این ترتیب شفر و وکیلش هیچ بهانه ای برای نامه نزدن به فیفا ندارند و با توجه به اینکه باشگاه استقلال اسناد و مدارک لازم برای پرداخت پول شفر، پاختاکور و جپاروف را به فیفا فرستاده است، این باشگاه خوش‌بین است که روز دوشنبه پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط فیفا باز شود.

برچسب‌ها: استقلال شفر فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

147 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi