خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

آلبا: مسی همین است؛ آمد و بازی را تغییر داد

آلبا: مسی همین است؛ آمد و بازی را تغییر داد
مدافع چپ بارسلونا تردیدی ندارد که بارسلونا با بودن لیونل مسی تیم دیگری است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که شروع خوبی در لالیگا نداشت و از شش بازی قبلی خود تنها 8 امتیاز اندوخته بود، امشب توانست در نوکمپ 5-2 از سد رئال بتیس عبور کند. لیونل مسی دبل کرد و گریزمان، دمبله و پدری هم گل های دیگر را به ثمر رساندند.

در این بازی مسی نیمکت نشین بود و از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد تا روند بازی بارسا شکلی متفاوت را به خود بگیرد.

جوردی آلبا مدافع چپ بارسا در پایان بازی گفت:« می توانستیم نیمه اول را با برتری چند گله به رختکن برویم ولی در عوض گل تساوی را دریافت کردیم. نیمه دوم وقتی بتیس ده نفره شد، کار را ساده تر دنبال کردیم و گل های بیشتری زدیم. واقعا می توانستیم همان نیمه اول کار بتیس را تمام کنیم. آنها دو بار حمله کردند و یک بار به گل رسیدند. ما حتی روی پنالتی گریزمان(گر بتیس مهار کرد) هم شانس نداشتیم و وقتی این همه موقعیت خراب می کنید و سپس گل می خورید، حس عصبانیت به شما دست می دهد. در هر صورت فوتبال همین است.»

مسی:« کسی نمی تواند کیفیت لیونل مسی را زیر سوال ببرد. او وارد زمین شد و بازی را تغییر داد. لئو یک بازیکن متفاوت است. نیمکت نشینی او تصمیم مربی بود و مشخصا با ورود او بهتر بازی کردیم. همه می خواهیم او در میدان باشد.»

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی جوردی آلبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

57 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi