خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

آخرین نتیجه از انتخاب پرطرفدارترین تیم ایرانی

آخرین نتیجه از انتخاب پرطرفدارترین تیم ایرانی
وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیروز و در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر ایران بین 5 تیم پرطرفدار نظرسنجی گذاشته تا پرطرفدارترین تیم باشگاهی ایران را مشخص کند.

به گزارش"ورزش سه" از روز گذشته ای اف سی در ادامه نظرسنجی های فوتبالی اش ، این بار آغاز رقابت های باشگاهی فصل جدید در ایران را به عنوان سوژه سوال انتخاب کرده است. در این نظرسنجی 5 تیم پرسپولیس، استقلال ، سپاهان، تراکتور و ذوب آهن به عنوان گزینه ها وجود دارند و مخاطبان با رای دادن به هر تیم نشان می دهند که طرفدار کدام هستند و به این شکل پرطرفدارترین تیم ایرانی در این نظرسنجی مشخص خواهد شد.

در گزارش وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده :" ایران با بیش از هشتاد میلیون نفر جمعیت پرجمعیت ترین کشور غرب آسیا و صاحب پرشورترین هواداران فوتبال در منطقه است. ورزشگاه آزادی تهران دارای رکورد بیشترین حضور تماشاگر در تاریخ جام ملت ها است که در فینال سال 1976 بین ایران و کویت 100هزارنفر در این ورزشگاه حضور داشتند. مسابقه ای که در نهایت با یک گل به سود ایران تمام و این تیم به مقام قهرمانی رسید.

با بررسی نتایج باشگاه ها در کشور و قاره و همچنین موفقیت های تاریخی، هواداران پنج تیم برای رقابت انتخاب شده اند. این شما هستید که باید در اینجا به تیم ایرانی مورد علاقه خود رای دهید:
در حال حاضر و در زمان نگارش این متن (ساعت 9:10 صبح جمعه 16 آبان) نتیجه این نظرسنجی به این شرح است :

1-پرسپولیس 40%
2-تراکتور 32%
3- استقلال 26%
4-سپاهان 2%
5-ذوب آهن 1%

برچسب‌ها: استقلال ای اف سی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

79 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi