خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

مهاجم سابق سیتی: منچستر سیتی به مسی نیاز ندارد؛ حضور او مشکل

مهاجم سابق سیتی: منچستر سیتی به مسی نیاز ندارد؛ حضور او مشکل
خبرگزاری فوتبالی – مهاجم سابق منچستر سیتی اعلام کرده این تیم به مسی نیازی ندارد و مدیران تیم آبی پوش باید به فکر تقویت خط دفاعی باشد.

به گزارش فوتبالی، امیل امپنزا در گفت و گو با Manchester Evening News گفته: فکر می‌کنم با توجه به مشکلات گواردیولا در خط دفاعی او به کسی مانند مسی نیاز ندارد. او ابتدا باید به خط دفاعی تیم را درست کند. جدایی کمپانی یک حفره بزرگ در خط دفاع سیتیزن‌ها درست کرده و سیتی هنوز نتوانسته به آن ثبات دوران حضور کمپانی برسد. بهتر است تا جای کمپانی پر شود. چه فایده ای دارد که مسی با تمام آن مسائل و مشکلات جذب شود؟ منچسترسیتی به اندازه کافی در پست مسی بازیکن دارد. مثل محرز یا آگوئرو. اگر آن‌ها با مسی قرارداد امضا کنند به دلیل حضور بازیکنان زیاد در آن پست مشکل ایجاد می‌شود.

امپنزا در ادامه گفت: باور دارم که مسی باز هم در دوران کاری‌اش با گواردیولا همکاری می‌کند اما نه در سیتی. بلکه در باشگاه شریک آن‌ها یعنی نیویورک سیتی. گواردیولا در ۳ لیگ معتبر دنیا یعنی لالیگا، بوندس لیگا و لیگ برتر مربیگری کرده و تنها در سری آ حضور نداشته. به نظر من او در اقدام بعدی اش در لیگ آمریکا حضور پیدا می‌کند و مسی را هم با خود می‌برد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

124 * تاج کبیر * (ح)1399/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi