خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

محبوب‌ترین باشگاه‌های ایرانی از نگاه AFC

محبوب‌ترین باشگاه‌های ایرانی از نگاه AFC
تهران- ایرنا- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر ایران به معرفی پنج باشگاه کشورمان و برگزاری نظرسنجی برای انتخاب پرطرفدارترین تیم ایرانی پرداخت.
به گزارش ایرنا؛ در آستانه آغاز مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی به معرفی پنج باشگاه پرطرفدار در کشورمان پرداخته است.
ایران بیش از ۸۰ میلیون جمعیت دارد و پرجمعیت ترین کشور غرب آسیا به شمار می آید. این کشور بیشترین هواداران فوتبال را در منطقه دارد. ورزشگاه آزادی در فینال جام ملت های آسیا ۱۹۷۶ به میزبانی تهران، رکورد حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر مقابل کویت را شکست. ایران در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
از طریق بررسی باشگاه های ایران از حیث موفقیت و فتح جام ۵ باشگاه فوتبال این کشور را انتخاب کردیم که بیشترین هوادار را دارند.
پرسپولیس

وقتی از فوتبال ایران یاد می کنید، اولین چیزی که در ذهن متبلور می شود رقابت سنتی دو غول تهران یعنی پرسپولیس و استقلال است. این دو تیم به میزبانی ورزشگاه آزادی باهم رقابت می کنند. در این بازی حساس نیمی از پایتخت ایران به رنگ قرمز می شود. طرفداران پرسپولیس به «ارتش سرخ» شهرت دارند. این تیم یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال آسیا به شمار می آید.
پرسپولیس در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد. این تیم با کسب ۱۳ جام موفق ترین تیم در لیگ ایران به شمار می آید. این درحالیست که این تیم از رسیدن به افتخار آسیایی بازمانده است. پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد ولی نتوانست اولین قهرمانی تاریخش را جشن بگیرد. این تیم در این فصل از لیگ قهرمانان به فینال راه یافته و منتظر مشخص شدن رقیب شرقی اش است.

برچسب‌ها: آسیا ایران پرسپولیس ورزشگاه ازادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

154 Traxtur Sazi Ta1399/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi