خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

منصوریان: انرژی هواداران تراکتور را در تمرین حس می‌کنیم

منصوریان: انرژی هواداران تراکتور را در تمرین حس می‌کنیم
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تراکتور – نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: در لیگ بیستم افتخار دارم که در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور هستم که یکی از قطب‌های فوتبال کشور به حساب می‌آید. آذربایجان سراسر انرژی است و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود کرده و من آن را حس می‌کنم.
وی افزود: امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم و بایراق تراکتور دفاع کنیم. تمرینات ما از 5 مهر آغاز شده است و از 13 مهر تمرینات پرفشار و جدی داشتیم و فشرده کردیم. بعد از آن، بزرگ‌ترهای تیم‌مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را آغاز کردند. احسان حاج صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.
سرمربی تیم تراکتور ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم، خاطرنشان کرد: من از بچه‌ها راضی هستم که خیلی زحمت می‌کشند. ما امسال سعی کردیم برخلاف سال های گذشته که باشگاه خریدهای سنگین خارجی انجام می‌داد، از بازیکنان جوان و داخلی با انگیزه خودمان استفاده کنیم.

برچسب‌ها: منصوریان تراکتور هواداران نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

173 Traxtur Sazi Ta1399/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi