خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

پیام ویدال برای اینتری ها پس از شکست از رئال

پیام ویدال برای اینتری ها پس از شکست از رئال
آرتورو ویدال مثل همشه برای مصاف با رئال انگیزه های مضاعفی داشت ولی نتوانست کاری از پیش ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال دشمن شماره یک رئال مادرید است. او با پیراهن یوونتوس، بایرن و بارسا برابر رئال گرفته و اغلب خاطرات تلخی برای او به یادگار مانده است. او زمانی که برای بایرن بازی می کرد، دو بار پشت سد رئال ماند و نتوانست به فینال لیگ قهرمانان برسد. رویایی که هنوز برایش محقق نشده است.

ویدال شب گذشته با پیراهن اینتر برابر رئال قرار گرفت، یک کارت زرد گرفت و در نهایت شاهد شکست 3-2 تیمش بود. او در دقایق پایانی هم تعویض شد.

ستاره شیلیایی اما هرگز ناامید نشده است. او در پیامی توئیتری برای هواداران اینتر نوشت:« یک شکست غم انگیز که بسیار دردناک است. مطمئنم و با اطمینان و ایمان این وضعیت را تغییر خواهیم داد. هنوز سه فینال دیگر پیش رو داریم. به پیش اینتر.»

اینتر در حال حاضر با دو امتیاز قعرنشین گروه است و برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید سه بازی بعدی خود برابر رئال، شاختار و گلادباخ را پیروز شود.

برچسب‌ها: ویدال رئال اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

66 ستاره سرخ جاوید (ح)1399/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi