خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

این بارسلونا در حد قهرمانی چمپیونزلیگ نیست

این بارسلونا در حد قهرمانی چمپیونزلیگ نیست
میرکا لئوچسکیو معتقد است بارسا در حال حاضر بختی برای فتح لیگ قهرمانان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام قرار شد امشب بازی بارسا و دیناموکیف در نوکمپ به انجام برسد. تعدا زیاد مبتلایان به کرونای دینامو باعث شده بود تا شائبه لغو بازی ایجاد شود اما تست روز گذشته بازیکنان دینامو نشان می داد که بر تعداد مبتلایان افزوده نشده است.

میرکا لوچسکیو مربی رومانیایی مشهور دینامو در مورد مصاف با بارسا گفت:« اول از همه ترجیح می دادم بازی به خاطر غایبان زیادی که داریم برگزار نشود اما در هر صورت پای به این بازی خواهیم گذاشت. بازی با بارسا تحت هر شرایطی سخت است. پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن، بارسا دوران بازسازی را پشت سر می گذارد. آنها تیمی با بازیکنان بسیار با استعداد هستند ولی به زمان برای هماهنگی نیاز دارند.»

لوچسکیو در مورد شانس قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ گفت:« فکر نمی کنم این بارسا در حال حاضر در سطح قهرمانی چمپیونزلیگ باشد. بایرن ، سیتی و پی اس جی شانس بیشتری دارند. در هر صورت بارسلونا لیونل مسی را دارد که در هر بازی می تواند فاکتور پیروزی باشد. او گل می زند، پاس گل می دهد و همه جای زمین تاثیرگذار است.

آنها مربی جدیدی هم دارند که حداقل به شش ماه زمان نیاز دارد تا تیمش را متحول کند. باید دید شرایط بارسا در فصل بهار چگونه خواهد بود. بارسا در لیگ قهرمانان تا به اینجا بهتر از لالیگا کار کرده چرا که در اسپانیا تیم ها به شناخت خیلی خوبی از این تیم رسیده اند. در اروپا اما شرایط متفاوت است.»

برچسب‌ها: بارسلونا اوکراین دیناموکیف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi