خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

بازیکنان جدید استقلال هم به اردو رفتند

بازیکنان جدید استقلال هم به اردو رفتند
ستاره های جدید استقلال نیز در اردوی قبل از بازی با مس رفسنجان حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی عصر روز شنبه در اولین دیدار لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته است و نمی تواند از نفرات جدید خود استفاده کند.

با این حال مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده تا قبل از بازی با مس رفسنجان پنجره نقل و انتقالاتی شان را باز کنند تا نفرات جدید بتوانند در ترکیب تیم قرار بگیرند. امیدواری مدیران استقلال برای باز شدن پنجره تا عصر فردا باعث شده تا بازیکنان جدید این تیم به اردوی قبل از مسابقه با مس بروند.

رشید مظاهری، حسین مرادمند، محمد نادری، متین کریم زاده، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور و احمد موسوی 7 بازیکن جدید استقلال هستند که در اردوی قبل از بازی با مس رفسنجان حضور یافتند و منتظرند تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و بتوانند برای دقایقی هم که شده در ترکیب تیم شان قرار بگیرند.

برچسب‌ها: استقلال پنجره نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

113 آبی اناری ها3 (ح)1399/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi