خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,774

سوال روز؛ استقلال و سپاهان به کریمی چقدر پیشنهاد دادند؟

سوال روز؛ استقلال و سپاهان به کریمی چقدر پیشنهاد دادند؟
خبرگزاری فوتبالی- صحبتهایش دیشب بازیکن استقلال یک ابهام دارد.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی قبل از سفر به قطر در مصاحبه با دوربین خبرگزاری فوتبالی درباره مذاکره با سپاهان و استقلال به این نکته اشاره کرد و مدعی شد که بحث مذاکره با این باشگاه به رقم قرارداد کشیده نشد.
بازیکن سابق استقلال در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که استوری عضو هیات مدیره استقلال چیز دیگری نشان می‌دهد. مهدی عبدیان در صفحه اینستاگرامش نوشته که وسع استقلال به تیم قطری نرسیده و بضاعت این تیم در حدی نبوده که بتواند کریمی را نگه دارد.
طبیعتا وقتی چنین صحبتی مطرح می‌شود که استقلال به کریمی پیشنهاد داده باشد و کریمی بعد از سبک سنگین کردن پیشنهاد این باشگاه و آفر تیم قطری‌اش، لژیونر شدن را انتخاب کند.
روزنامه گل در شماره امروزش مدعی شده آخرین پیشنهاد استقلال به کریمی، 8 میلیارد تومان بوده و سپاهان هم حاضر بوده تا 20 میلیارد تومان برای این بازیکن هزینه کند منتهی پیشنهاد حدود 36 میلیارد تومانی قطر اس‌سی باعث شد که کریمی تصمیم بگیرد برای دومین بار بازی در خارج از کشور را امتحان کند.

برچسب‌ها: کریمی سپاهان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

147 Ababil United (ح)1399/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi