خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

دزدان گردنبند علی دایی و موج جدیدی از اخبار پیرامون سرقت ها

دزدان گردنبند علی دایی و موج جدیدی از اخبار پیرامون سرقت ها
علی دایی چهره سرشناس فوتبال ایران عصر چهارشنبه گذشته مقابل دفتر کارش در خیابان آصف، محله زعفرانیه با یک اتفاق تلخ مواجه شد. دو سارق در حالی که نورا دختر دایی همراهش بود به این چهره سرشناس فوتبال کشورمان حمله کرده و گردنبند گرانقیمت او را به سرقت بردند.

از عصر همان روز پلیس آگاهی تهران با تشکیل پرونده به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان گردنبند علی دایی اسطوره پرسپولیس و تیم ملی برآمد. با توجه به حجم بالای بازنشر خبر سرقت از دایی آن هم با زورگیری و استفاده از چاقو، حالا جدیت پلیس برای به دام انداختن سارقان چند برابر بیشتر شده و آنها قول داده‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن سارق گردنبند دایی را پیدا کنند.

نکته مهم ماجرا اینجاست که دو دزد گردنبند از جمله سارقان ناشی تهران بودند که با سرقت از «علی دایی» باعث حساسیت ویژه رسانه‌ها، شهروندان در فضای مجازی و البته پلیس آگاهی تهران شدند. آنها نه تنها خود را در معرض شدیدترین خطر ممکن کردند بلکه برای سایر سارقان تهران نیز دردسر بزرگی ساختند (!) زیرا از این پس به خاطر حجم اخبار منتشر شده علیه سارقان گردنبند دایی، همه سارقان تهران امنیت خود را از دست داده‌اند و هر لحظه باید منتظر خبر دستگیری همه آنها باشیم.

برچسب‌ها: علی دایی تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

70 ΛŔŦƐmĪs1399/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi