خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,345

سردار آزمون در اردوی جدید تیم ملی

سردار آزمون در اردوی جدید تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، دومین اردوی تیم ملی ایران در شرایطی در ماه نوامبر برگزار می‌شود که با تصمیم دراگان اسکوچیچ، ملی پوشان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم بوسنی و هرزگوین قرار می‌گیرند.
در حالی که هنوز اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی به‌صورت کامل توسط فدراسیون فوتبال اعلام نشده، اما باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ از دعوت مهاجم ایرانی خود به اردوی ماه نوامبر شاگردان اسکوچیچ خبر داد.
تیم ملی ایران روز پنج‌شنبه، بیست و دوم آبان‌ماه در شهر سارایوو بوسنی و هرزگوین، به مصاف این تیم اروپایی خواهد رفت که سردار آزمون با رفع بیماری اخیرش می‌تواند ملی پوشان را در این اردو همراهی کند.
سردار آزمون که بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران است، در نخستین دیدار تدارکاتی با هدایت داراگان اسکوچیچ موفق شد یکی از دو گل برتری مقابل تیم ملی ازبکستان را به ثمر رساند و نمایش خوبی در خط حمله داشته باشد.

برچسب‌ها: آزمون تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

117 Ababil United (ح)1399/08/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi