خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

امیدوارم بازیکنانم برگردند گزینه های زیادی در اختیار ندارم

امیدوارم بازیکنانم برگردند گزینه های زیادی در اختیار ندارم
آندره آ پیرلو از جوانی و کم تجربگی تیمش می گوید.

آندره آ پیرلو این شکست را برای یوونتوس مفید می داند.

به نقل از اسکای ایتالیا، یوونتوس در تورین میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد. آندره آ پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی حاضر شد و در مورد بازی، تاکتیک یوونتوس، غیبت بازیکنان بیانکونری مطالبی را عنوان کرد.

می دانستیم مقابل تیمی که فوتبال خوبی بازی می کند و به بازی در این سطح عادت کرده ، کار سختی در پیش خواهیم داشت، در حالی که تیم ما هنوز جا برای پیشرفت دارد. در نهایت معتقدم که این بازی برای رشد و پیشرفت ما در آینده مفید خواهد بود.

گزینه های زیادی در اختیار ندارم

امیدوارم به زودی بازیکنان بیشتری به تیم برگردند چون گزینه های زیادی ندارم و بازیکنان مجبورند در یک هفته، دو بازی 90 دقیقه ای انجام دهند و این برای آن ها کار راحتی نیست؛ مخصوصا وقتی که جوان و بی تجربه هستند.

اخراج دمیرال

وقتی اخراجی می دهید، واقعا اذیت می شوید و در این مواقع نمی توانید حریف را پرس کنید و در نهایت خالی می کنید. این همان چیزی بود که هنگام 10 نفره شدن، بازیکنان متوجهش نبودند.

می خواستیم دفاع بارسلونا را باز کنیم

نقشه این بود که کمی بیشتر دفاع بارسلونا را باز کنیم. اما در بازی تمایل داشتیم که به هم نزدیک و در یک خط بازی کنیم. تلاش کردیم کیه زا را در کناره ها نگه داریم و رابیو را به عمق بفرستیم به همراه فشاری که از سوی کوادرادو در نیمه حریف وارد می شود. قصد داشتیم سرجی روبرتو را از پستش بیرون بکشانیم که به دردسر بیافتد. اما در حقیقت نتوانستیم این نقشه را پیاده کنیم. این بازیکن ها هستند که در زمین تصمیمات را می گیرند. ما باید در انتقال توپ سریع تر باشیم تا موقعیت های تک به تک ایجاد کنیم، چیزی که امشب موفق به انجامش نشدیم.

هر تیمی دوره ای دارد

زمانی که از پیرلو پرسیده شد آیا یوونتوس کنونی از مشکل کمبود کیفیت در خط هافبک به خصوص در مقایسه با یوونتوسِ دوران بازیگری پیرلو رنج می برد پاسخ داد:

تیم های فوتبال دوره هایی دارند. ما بازیکنانی با تجارب بین المللی فروان در اختیار داشتیم. اکنون تیم ما را بازیکنان عمدتا جوان تشکیل می دهند و زمان می برد تا به سطح مورد نظر برسانیم شان. بازیکنان ما سعی کردند که کار هایی در زمین انجام دهند، اما باید پیشرفت داشته باشیم تا بتوانیم با بارسلونا در یک سطح بازی کنیم.

برچسب‌ها: آندره آ پیرلو یوونتوس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

53 Juventusfc1399/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi